Sidevisninger i alt

tirsdag den 7. maj 2013

Sådan..vejr til cykling!

Fantastisk vejr at komme hjem til!! Der er kun et valg : forkæl dig selv for ingen andre gør! Efter et knokleri - ubelønnet..af konfirmation - den lille prinsesse blev igen til teenager ;) - så kom belønning til mig selv!! EGO BIKING!! Love it!

Afsted det gik, efter en lille snak med en af naboerne, der havde stor forståelse.

Tjele Langsø blev dagens distance, med tur gennem ørum - hvor jeg tænkte..ej skal da lige have øbakker med..der er intet som at komme hjemmefra efter alle disse dage med konfirmation og hvad det hjemmelige ellers byder på - nu må mit eget liv begynde at tage form igen!

Vinden var i øst..så det var jo bare at padle til halvdelen af turen og nyde resten ;)

Nåede ikke ud overhovedet i sidste uge..så form skulle lige trædes igang igen!

Men bestemt..cyklen står på program torsdag! Vinden bestemmer hvilken rute. Men en rute bliver det.

50 km. Tid 1:55  snit ca 26.

Tror hvis jeg er heldig..jeg kan lokke Lynge med på en sø i morgen..hun bestemmer tempo og jeg rute :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar