Sidevisninger i alt

onsdag den 10. april 2013

Jow da..er her endnu!

Tiden er bare gået, og jeg har fået en del erfaring på et nyt område. Fiskeri.
Men nu må jeg lidt tilbage i mit eget igen, og spænde hjelmen! Løbeskoene har dog været igang trods fiskeri.

Cyklen skal pudses i år, gøres vej-klar. Vil dog ikke lave nogle mål, men bare cykle til jeg er tilfreds! Håber så lidt Niels, Lynge eller Mette stadig vil med på nogle ture.

Tiden er gået, og ja Maja´s konfirmation står for døren. Så efter 5. maj sker der noget igen.

Tiden har dog ikke været spilt. Jeg har været med i et ufattelig spændende projekt!

"Hønsestrik"!

En Amerikansk kunstner Lisa Ann Auerbach skulle lave en udstilling til Malmø kunsthal.

De manglede modig mennesker til at sige ja til at gå igang med disse omfattende sweater! Her er jeg så lidt stolt over min kollega Lotte H spurgte om jeg ville være med!

Det omhandlede så hele 25 stk i voksen str fra str 36 til 46!

Men synes i lige skal se hvad det blev til!


Det var så nogle af dem...

Her er så alt personalet og lidt ekstra lånte folk. Men der mangler kun en trøje, for at de alle sammen er der.

 
 
Designeren bag dette projekt bringer politiske budskaber ud via "hønsestrik".
 
 
Der er så også udgivet en bog med billeder af vores trøjer..
 
 
Men alt i alt er der nu også strikket en del meter garn af andre projekter siden. Men tja..hvem ved hvornår jeg er tilbage :P
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar