Sidevisninger i alt

onsdag den 9. februar 2011

En morgentur..

..blev det lige til i dag. Havde sagt ja til en senvagt i dag..hvilket blev mere bøvl end lige forventet. Maja er desværre syg med snot og feber. Øv for den. Fik aftalt med hende, at blev der det mindste måtte hun ringe, for det ville tage mig 5 minutter at smide hvad jeg havde i hænderne og løbe hjem hvis det skulle blive nødvendig. Hun fik så aftalt med bedsteforældre, at de hentede hende omkring middag. Bestemte mig så for at tage en hurtig løbetur inden job. Afsted gik det..og som Maja skrev.."jeg gasser den lige i sengen et par timer mere". Og det synes jeg var en fantastisk ide, så hun kunne blive rask.

Det var ski lidt hårdt at få startet på turen, da Maja har hostet og snakket en del i søvne i nat. Så har da også været vågen en del gange. Men det lykkes dog..

Sport
Løb
Starttid
09-02-2011 07:35
Distance
6.26 km
Varighed
34m:07s
Gns. hastighed
5:27 min/km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar