Sidevisninger i alt

torsdag den 3. februar 2011

Så sættes der mål..

Løb: 6.62 på 43 min.
Havde fået en fridag i dag..ja altså fået og fået..er så meget sagt ;) Men havde i forvejen aftalt med Per fra job, at vi skulle afsted i dag. Han havde fået ladet Garmin op, så den skulle være klar. Og det tror jeg med lidt held den er. Turen var som sidst, søen rundt lige efter han fik fri. Så vi havde aftalt jeg ville stå ved cykelskuret 15.10.
Så fik vi sat ikke mindre end hele 3 tids/rute bibber til. Mit pulsur, endomando på htc og Per´s Garmin. Væk bliver vi nok ikke ;) I dag ville Per så lige offentlige gøre, at han havde et mål! Enten ville han løbe søen rundt hurtigere ellers ville han tage begge søer inden han holder på sygehuset. Her slog jeg så til...den er jeg med på. Jeg skal nok bakke op om det mål!
Turen var rigtig god, med snak om løst og fast..jeg snakkede nok mest ;) ..he he.. Vejret bød på noget vind og en smule dryp..men ikke så meget det var ubehagelig. Jeg tror vi har en aftale om den tur en gang ugentligt..så fremgang skal der nok blive at spore. Ingen stop heller denne gang, så han er bedre end han selv regnede med. Og det må jo være endofiner fra sidst der spiller ind :P Takker for turen...

Jeg MÅ så opfordre jer til dagens GRIN!!!! Læs denne historie..KLIK på link under..
http://www.bjafle.dk/2011/02/en-konkurrencependlers-bekendelser.html

2 kommentarer:

  1. Blev i væk ?

    Cool med al den elektronik :)

    /Thomas

    SvarSlet
  2. Hej Thomas..ja elektronik er ski fantastisk..hvor ville det være fedt hvis det hele bare "snakkede" sammen...ha ha...

    SvarSlet