Sidevisninger i alt

onsdag den 2. februar 2011

Ny rute..øj altså..

Maja skulle i aftenklub, men af ukendt årsag (strejken burde først sætte ind i morgen hvad ang bybusser) kom bussen ikke. Lynge tilbød at vi kørte hende i klub, og jeg ved samme lejlighed skaffede hende en ny løberute. Øh..fair nok ;)
Så i dag løb vi i viborgs nord-vestlige område. Det passede Lynge ret godt. Som hun sagde..når jeg ikke kender ruten og dine planer går det altså meget nemmere! Så måske jeg burde..lave nye ruter hver gang??
Men vi kom omkring de 8 km.

Sidder lige nu og nørder..hvilket jeg ikke er skide god til. Har fundet ud af, at min app på min smartphone der hedder runkeeper..burde kunne kobles til mit polar-wearlink...argh....så virk da for pokker! Må ty til den kloge it-mand.....bjarke....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar