Sidevisninger i alt

mandag den 7. februar 2011

En rigtig mandag.....

En RIGTIG mandag - er hvad det var i dag! Lige fra morgenstunden!
Jeg havde planer om at "låne" datterens cykel, for lige at kunne cykle direkte op i byen efter løbetur med Per fra job. Det er rart når man kommer hjem, at man kan lade sofa kaste sig over en..hm..efter et par timer med diverse gøremål først dog ;)
Jeg ville lige snuppe cyklen i garagen..så porten blev åbnet i mørket..kender jo det hele så intet problem med det. OG DOG! Lige som porten går op, høre jeg en lyd som ikke plejer at være der. Og kort efter, stod jeg ret fast på stedet! En lille nisse havde "lige" flyttet rundt derude, og sat en reol i hård træ til at hvile op ad den. Men med et split sekund...lå den lige oven på vristen. EDER EDER! Jeg var faktisk lige oppe i det røde felt et par sekunder! Måtte tjekke at der ikke var nogle sener hugget over..alle tæer kunne bevæge sig..pyha! Svagt... i løbet af dagen, var benet meget varmt fra fod og op til knæ, og en hudafskrabning var heldigvis kun det jeg mærkede til det..ja og ømhed. Men det var ikke nok til at droppe løbetur!!

Per og jeg fik vores utallige "bibbe" ting slået til og afsted gik det. I dag kunne Per så prale af at han havde modtaget hue og handsker til løb. Og det så ski helt fint ud! Måtte dog sige til ham, at jeg var sikker på han ville mærke glæden endnu mere ved lige at trække den ned og lukke for gennemstrømningen af frisk vind i øregangen :P
Turen gik kanon...og vi fik da så virkelig at mærke der venter storm derude..for det sidste stykke var vinden lige i hovedet med piskende regn..frisk frisk frisk. Foden holdte, og må være klar til en løbetur med Lynge i morgen.

Skal jo så lige sige...jeg har fået mig en ven på endo..he he..det ser jo helt godt ud Allan, som du får padlet i pedaler. Kom nu på folkens... http://www.endomando.com/ kanon side...

Sport
Løb
Starttid
07-02-2011 15:10
Distance
6.75 km
Varighed
41m:24s
Gns. hastighed
6:08 min/km

2 kommentarer:

  1. Ja, alt det udstyr man skal have med for bare at løbe eller cykle en tur, men det Endomondo er faktisk rigtig godt særlig hvis man er ude alene, hvis du altså kan følge mig.

    SvarSlet
  2. Ja jeg kan sagtens følge dig!! Det er et fantastisk "redskab" for lige at at "oppe" sig lidt!

    SvarSlet