Sidevisninger i alt

lørdag den 12. februar 2011

Solopgang..kl 7??

Damn..nok er jeg morgenmenneske...meeeeeeeeeen kl 7?? Da Lynge bestemmer tidspunkt og tempo så er der der ikke så meget at sige..jeg bestemmer ruter..og af og til presser tempo lidt. Sådan er fordelingen altså.Så afsted gik det kl 7, da Lynge troppede op. Plan var Rindsholm/Brunshåb og det blev gennemført. Sidst vi løb den, var det nok lige et for højt mål..Lynge var godt træt af både ruten og mig ;) Men denne gang var humøret en del bedre. Vi fik den smukkeste solopgang da der endelig var kommet lys, ved søen i Viborg. Billed kan jeg desværre ikke give jer, da jeg så lige har erfaret at endomondo ikke kan fungere når der slåes over på kamera. Så må jo bare have den gode gamle sony med også..for jeg har bare brug for at få sat lidt billeder på min blog så i kan se det smukke i at løbe kl 7?? Var dog en del bekymret for om jeg overhovedet kunne få huen ned over mit morgenhår..for hold da op..selv Lynge måtte frigive en latter....jeg sov sq godt i nat!

Per (kollega) fik sig så også en sejr i går..ikke kun fordi han blev et år ældre, men stolt ringede han på senvagts-telefonen og fortalte han havde løbet søen i den bedste tid. 38 minutter! Godt gået!!! Mon jeg løber og sænker ham?..

Weekenden står på at hygge med Maja og lave et "nyt" værelse. Weee....hvilket betyder, at når hun har veninder på besøg..behøver jeg ikke sove på hendes værelse, så de kan have dobbeltsengen. Øj..stor glædesdag for os begge, specielt mandag når hendes nye boxmadras på 120x200 lander.

 
Sport
Løb
Starttid
12-02-2011 07:07
Distance
11.59 km
Varighed
1h:06m:49s
Gns. hastighed
5:46 min/km

2 kommentarer:

  1. Man kan altså godt tage billeder med sin telefon selv om Endomondo er aktiv. Du kan sætte den på pause, tage billedet og fortsætte med Endomondo.
    Så er du også fri for at have alt det ekstra udstyr med.

    SvarSlet
  2. He he..jo det er selvfølgelig rigtig...godt jeg har dig som back up på endomondo..

    SvarSlet