Sidevisninger i alt

søndag den 23. januar 2011

Dumb blondes have more fun ..

(Knap 11 km på 1 time og 8 minutter..)

- Og sådan er det altså bare..hvorfor - vil jeg så dele med jer her! Jeg erkender og har altid gjort..at min stedsans er det jeg ikke fik med i fosterfasen..MEN jeg ved så ikke lige hvilken det er Lynge ikke fik med..vurdere selv!!

Jeg havde i mit hoved sat målet..begge søer rundt, så vi lige fik et par kilometer på den sædvanlige rute, og trængte faktisk også bare til at se noget andet.

Aftale med Lynge vi startede kl 9..Hun var så ikke blevet advaret om min forlængelse af turen, da der bare er nogle ting der er bedre "usagt". Dog havde jeg skrevet at der var en lille rute-ændring..og det var det.

Vi startede ud..og snakken gik stille og roligt..da vi så kom til katedralskolen, pegede jeg Lynge over på den anden side af vejen, mens hun fortsat snakkede om løs og fast. Og når man så løber ned af Nørremøllevej..er det faktisk ved at være ret logisk..at vi skulle Nørresø rundt. Energien var stadig i top, og da vi så var tilbage ved Borgvold..hvor jeg så pegede Lynge under broen, hvilket gør at man automatisk lander ved foden af søndersø...vi fortsatte uden et ord fra Lynge om ruten..

Da vi så kom ned ved den anden ende og var ca 2 km fra hjem..kommer det fra Lynge... "Ja..det bliver fedt den dag vi når rundt om begge søer!" Her er det så jeg drejer hovedet og kigger meget intens på Lynge..blev nød til at se om hun mente den sætning alvorligt??????? Øh..det gjorde hun sq!!!

"Lynge..kan du fortælle mig hvor vi har løbet i dag?? ..og kan du fortælle mig HVOR i alverden du er kommet over den ene sø uden at blive våd??
Lynge forstod ikke helt hvad jeg mente..jeg forklarede så..at vi ..hvis hun tænkte lidt dybere..var kommet rundt om BEGGE søer i dag, og havde forlænget turen. Hun blev lidt paf..men kunne da godt ved nærmere eftertanke godt se, at hun ikke kunne være løbet på vandet trods alt.

Man kan så tænke lidt..om det ikke er modig at løbe to blondiner, hvoraf den ene ikke ejer stedsans og den anden slet ikke løfter hovedet og ved hvor i verden hun befinder sig.... Ja..det er nogle ture jeg har svært ved at undvære..i rent spænding!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar