Sidevisninger i alt

fredag den 21. januar 2011

Hallo..er der nogen???

Var ved at tro verden udenfor var total væk, og det eneste der eksisterede var sygehuset. Der var intet at se af træer eller bygninger fra 5. sal. INTET! Selv kl 13 var alt væk...
Heldigvis var tågen lettet kl 15..og så er det weekend! WEEE.
Måtte lige omkring og handle ind inden turen gik hjemad for at finde løbetøjet. Og løfte poserne er slet intet problem, for min skulder er total tip-top nu. Hold op det er skønt. Og lige i dag, hvor Rasmus var operende læge, var det et must, at kunne løfte armen op over hoved-højde. Tror han er over 2 meter høj! Og når kitlen skal lukkes i nakken... Så det var den ultimative test i dag!
Nå men Lynge nåede at komme inden jeg havde fået tøj på. Fik så lejlighed til at opfordre hende og Lars til at tage til Brørup og cykle par-løb. De har begge nu købt racercykler..så synes det var et optimal løb, for at de kunne få dem brugt. Flemming og jeg har så fået aftalt at tage turen sammen igen i år, og forbedre vores 3. plads..mener det var sådan han skrev det ;)
Lynge og jeg kom afsted, og jeg advarede hende sidst om at vi tog den faste rute..blot den anden vej rundt. Så kom der nemlig lige et par bakker, så det ville være lidt forandring. Hun fortalte dog..at hun var forspist i både slik, chokolade og kage...så det var vist helt på sin plads med den tur!

I morgen cykler jeg ud i klubben og kigger lidt på Vinter-cup...har jo lige 15 km ud og hjem..så ved ikke om jeg deltager..men ellers cykler jeg videre og tager en god tur selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar