Sidevisninger i alt

tirsdag den 25. januar 2011

Vi har da løbet noget hurtigere...

Jo..hele 50 sekunder! Lynge fik tidligere fri, så vi kom afsted i løbesko en time før end vi plejer. Det kunne jeg nu godt vænne mig til, men det kan hendes chef nok ikke se det vigtige i. Vi løb vores vinter-rute, så den kender vi til hudløshed. Så meget -at Lynge bestemt mente, at vi efter weekendens forægelse af kilometer, klart havde sat rekord. Jow..det havde vi da..! Hun brugte godt nok de første 4 km på at fortælle, at hendes yngste datter havde lavet hendes ældste datters engelsk-afl - selvom det er en 3. års HH, betød det intet for Mouniqe der sprang ud af 9. klasse og taget til USA..lige og lave den for storesøster ;)
Det gik godt nok op for Lynge at hun havde snakket uafbrudt den sidste halve time, så nu mente hun så ikke hun havde luft til mere snak..så rekorden må være sat efter de "snakkende" kilometer. Tror jeg laver et forsøg på torsdag....hm.....he he..

2 kommentarer:

  1. Lad nu være med det leverpostej, det flytter jo ingen grænser. Så længe der snakkes så meget går det for langsom. Det er ok at snakke når man varmen og løber af. Ellers skal der være mere knald på

    SvarSlet
  2. Kæreste..Allan. Løb er ren fornøjelse. Vi har kun et mål..at få motion og hygge os. Det er for mig kun for at gøre noget så jeg holder pulsen indtil cyklen kan komme ud..

    SvarSlet