Sidevisninger i alt

tirsdag den 18. januar 2011

Snakker vi i dag??

Dagen bød på løbetur med Lynge. Men selvfølgelig først en arbejdsdag ;) Måtte så bede en af vores kirurger kigge på min skulder. Den har bare voldt mig problemer siden før jul. Og nu var nok altså nok. Jeg kan jo ikke få den højre arm op over hovedet, hvilket jo er ret vigtig når jeg skal lave en "YES..jeg vandt over Chris" til Melfar-24. Faktisk kunne jeg mærke jeg allerede havde problemer med at ligge hen over styret i søndags. Så fik fat i Sjardjan, og sagde "jeg ved godt jeg ikke er læge, men jeg har brug for at få en blokade..jeg ved godt selv hvad der er galt!" Hm..ja sådan er vi jo nok, os der arbejder på sygehuset ;) Men han mente dog en scanning lige var på sin plads. Ganske rigtig var der en væskeansamling, hvilket er tegn på irritation i leddet. Så fik jeg så det skud i skulderen, som har gjort, jeg faktisk kan løfte min kaffekop :P

Nå..fik så fri og ventede på Lynge skulle skrive, hun var klar. Må sige hun startede ud i et godt tempo, og jeg fulgte bare trop. Hun løber i et lidt lavere tempo end mig, men det er helt ok, for jeg bruger det bare til at holde cykelformen vedlige. Men hun sagde så selv i aften.."hva..hvis vi løber i det her tempo..behøver vi ikke snakke...VEL???". Måtte så sige, at det faktisk var hende selv der styrede tempoet i dag ;) Dejlig tur..for der er jo ingen is eller sne. I morgen står den på cykel i center...wee..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar