Sidevisninger i alt

fredag den 28. januar 2011

Kollegial løbetur..

Vidste Per fra arbejdet havde taget en enkelt tur rundt om søen, og ville starte op med løb igen. Tænkte så lige...jeg hopper ski med søen rundt. Så havde forberedt Per på han havde selskab...allerede torsdag. Det var han helt ok med. Vi havde faktisk en dag, der endnu engang var lidt stressende. Frokost tog 8 minutter at "kaste" i halsen, for at knokle på og se om vi ikke nok kunne nå sidste patient på dagens program...
Jeg må indrømme, jeg havde trætte stænger da jeg hoppede i løbetøjet. Men trængte til en god gang frisk luft. Mødte så lige Jens (tidligere vejleder, som også arbejder på "min" (ha ha ha) afdeling. Hva...skal du ud og løbe? Øh ja svarede jeg..(stod jo ligesom i løbetøjet ;) ). Nåh..okay..med Per?? Yeps... svarede jeg. "Ej hvor er det frisk af jer". Har faktisk overvejet at lave en lille "fredag´s løber" og sætte opslag op, så hele OP og ANÆ er velkommen med rundt og blive luftet af inden weekendens fede mad..
Turen gik rigtig godt. Må sige efter han har stået stille i over et år, gik det fantastisk godt. Imponeret!
Det var rigtig rart med en god snak på turen, for det var det bestemt. Nok også noget der er brug for, da man næsten kun ser dem man er på op-stue med i tiden. Så nu må vi se om det bliver til en fast ruteplan...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar