Sidevisninger i alt

torsdag den 27. januar 2011

En løbetur med shopping indlagt..

Fik lige ordnet et par ting efter job, og havde taget løbetøj på da jeg skulle klæde om. Så fik løbet op i byen, afl mit Polar ur, så jeg kan få kommunikation mellem pulsbælte og ur tilbage, og hjem hvor jeg ventede på Lynge ville skrive hun var klar. Maja nåede så lige at fortælle, der ikke var flere klip på hendes buskort... ARGH...havde jo været oppe i byen, og det forbistret Dankort gør bare at der aldrig er rede kontanter. Så da Lynge kom, måtte jeg sige..vi skal ski lige omkring føtex...
Så det blev en tur ud over det sædvanlige..for det blev med rygsæk, så jeg lige kunne få 1 kg rørsukker med hjem, så jeg lige kunne prøve at bage Biscotti med tranebær ha ha ha...ja ja..sådan er det bare i mit liv...

Turen var nu ret så frisk..føj det var koldt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar