Sidevisninger i alt

mandag den 27. juni 2011

Another one bites the dust ...

Det er vist den følelse jeg havde i morges, efter Maja blev sendt på lejrtur med klubben..og løbetur var overstået. Puha da da da..den var rigtig hård, da Heidi´s venner synes der skulle fejres et eller andet..fandt vist aldrig helt ud af hvad det egentlig var. Men det var så festligt, at Karina skulle have en cigar??? på den lille lokale bæverdinge!



Det kom fuldstændig bag på mig..Karina ryger slet ikke! Og gjorde det ret umulig at tage flere billeder resten af natten pga røg! Nå men det var så grunden til, at der lige måtte tjekkes i morges, hvor meget skade formen havde taget.

Sport
Løb
Starttid
27-06-2011 10:02
Distance
6.70 km
Varighed
36m:55s
Gns. hastighed
5:30 min/km
Max. hastighed
4:14 min/km
Kalorier
417 kcal
Højde
58 m / 117 m
Elevation
42 m ↑ / 42 m ↓                                                                                                



Hårdt var det...så hjem og have lidt styr på Jaz og fremtidsplaner..for så at belønne os selv med en time på borgvold med..tæppe og sol..
Da vi så kom hjem, må jeg lige skrue bissen på, da kollegie har været lidt hård ved figuren og give hende valget mellem at komme i in-liners eller powerwalke søen rundt. Det blev så in-liner..6 km. Godt gået..løbet.

Så skrev Lynge om jeg lige ville med en tur ud 17.30..hun skulle lige have studenter-runde først..det trak så ud...men vi kom afsted..

Sport
Løb
Starttid
27-06-2011 19:30
Distance
6.96 km
Varighed
40m:47s
Gns. hastighed
5:52 min/km
Max. hastighed
4:32 min/km
Kalorier
433 kcal
Højde
56 m / 95 m
Elevation
23 m ↑ / 21 m ↓

Så hjem og i bad..igen...skifte dæk på racer..og nu står den så kun og mangler styrbånd..så er den bare cool. Fik lige et billed af Chris´ nye..med de nye hjul også ..he he sejt nok!


Så jeg må hellere se af at få min færdig...så den kan blive mindst ligeså fin :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar