Sidevisninger i alt

tirsdag den 21. juni 2011

Så blev datter student..og der blev tid til en løbetur trods alt..

Stor dag i dag! Startede med at få en sms af Per fra jobbet. "FUCK der er sat 8 alloplastik-operationer på i dag...!". Jeg er slet ikke i tvivl om Per er rigtig træt i aften..og går kold før kl 21. De trækker tænder ud!

Jeg havde så rigeligt om ørene. Skulle have Maja i skole, derefter ned og hente Jasmine´s hue, som hun ville have søsteren skulle give hende på i dag. Så hjem og lave sandwich..og vin af køl..pakke taske og så afsted, for at tage imod Jasmine når hun kom ud fra sidste eksamen. Og puha det var hårdt at vente på. Men hun kom ud med en rigtig flot afsluttende karakter...
Hun blev så modtaget af hendes søster, far og begge hold bedsteforældre.





3 år på gymnasie er slut..og det fede kollegie-liv



Jasmine viste os over på kollegie, hvor vi alle sad og snakkede og hyggede.
Derefter tog vi hjem og Jaz fik lov til at feste resten af dagen med alle de andre studenter.
Dog ikke for hårdt, da hun skal til jobsamtale i morgen!


Så var det tid til lige at koble af, så fik lokket ff med søndersø rundt. Han synes sq ikke lige det kørte for ham i dag..og måtte lige ned og gå 5 skridt. Troede faktisk det var mig, der ville have det hårdt, da jeg bare har nok at se til lige pt. Men det gik ski helt fint.

Sport
Løb
Starttid
21-06-2011 17:55
Distance
7.45 km
Varighed
39m:21s
Gns. hastighed
5:17 min/km
Max. hastighed
4:10 min/km
Kalorier
464 kcal
Højde
56 m / 99 m
Elevation
40 m ↑ / 40 m ↓




Ingen kommentarer:

Send en kommentar