Sidevisninger i alt

mandag den 13. juni 2011

Cykling blev til løb..

Sport
Løb
Starttid
13-06-2011 17:46
Distance
7.20 km
Varighed
36m:57s
Gns. hastighed
5:08 min/km
Max. hastighed
4:05 min/km
Kalorier
448 kcal
Højde
50 m / 106 m
Elevation
62 m ↑ / 60 m ↓

Stod op i rimelig tid i dag, tidligt nok til at komme på cyklen. Ingen havde meldt sig frivilligt..og indrømmer så jeg havde glemt at spørge Per. Han bor så stadig i Randers, og det ville være træls at skulle til Viborg sikkert. Brugte så tiden på at gå på rov efter min yngste datters ipod..da jeg virkelig bedst nyder en cykeltur med god musik. Ingen spor efter den..så hun må have taget den med til Blåvand. De havde så lovet regn over middag..og tænkte så at jeg kunne jo høre Per alligevel. Han ville så godt, men kunne først over middag..og med tilføjelsen på sms "næste gang du lige får sådan en ide..kan du så ikke lige varsle dagen før?!". Hm..det er jo ikke nemt, når det var et påskud ;) Nå..men han kunne være i Viborg kl 13..MEN allerede kl 11.30 startede regnen! Skrev til ham, at vi droppede det, for det var begyndt at regne her..og ditto i Randers kunne jeg forstå. Jamen...ud skal jeg..så må jeg i løbesko senere. Fik så tiden slået ihjel med at rydde lidt op og få lagt noget dej til boller/madpakke. Tænke så ham den lille runde (FF) nok kom hjem fra kæreste-besøg i Give, så kunne da høre om han skulle med søen rundt.

Han ville lande i Viborg omkring kl 17.30, så vi fik aftalen i hus. Søndersø med de bakker vi tog sidst. Den dejlige en fra borgvold-krydset og op til Ly. Argh den går så stadig op ad, når man drejer langs Mogensgade. Men udemærket at få pulsen op i gear! Dog var benene lidt trætte. Også lidt længe siden jeg har cyklet 90 km (lørdag)..og ja..bakketrænet i går. Men det er godt for sjælen..

I morgen står den på løb med Per og Karina, lige efter job. Bare en lille traver tror jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar