Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. juni 2011

Tri-kollegial på løbetur..

Startede lige dagen med at se om jeg kunne finde en vej, bare med et par få kilometer, så jeg kunne få benene igang fra morgenstunden. Det blev en lille en..men fint med tid, så jeg også kan nå i bad og klæde om til kl 7:30.
Sport
Løb
Starttid
14-06-2011 06:36
Distance
2.57 km
Varighed
13m:54s
Gns. hastighed
5:25 min/km
Max. hastighed
4:46 min/km
Kalorier
160 kcal
Højde
67 m / 104 m
Elevation
0 m ↑ / 20 m ↓

Havde aftalt med Per, at vi skulle tage en tur om søen sammen med Karina også.



Sport
Løb
Starttid
14-06-2011 15:14
Distance
5.98 km
Varighed
31m:41s
Gns. hastighed
5:18 min/km
Max. hastighed
4:08 min/km
Kalorier
372 kcal
Højde
48 m / 84 m
Elevation
20 m ↑ / 20 m ↓

Så da kl blev 15, var det ned og klæde om, så vi lige kunne stresse af om søen. Karina blev opereret for korsbåndslæssion for en del år siden, og ikke rigtig gjort noget ved løb siden. Men hun er så startet op stille og roligt. Oven i det, har hun så lige købt hus, som hun er ved at gøre i stand så hun kan flytte ind snarest. Og da planen er byfest..så skal det jo helst være inden. Der stikker vi så også hovederne sammen og laver noget fællesspisning inden vi tager i byen. Dejligt og hyggeligt! Men det var så hendes første løbetur i 14 dage, og synes faktisk af det job hun har lagt for dagen med huset, hvilket jeg kender til hudløshed, at hun løb fantastisk. Dog sagde hun selv hun godt kunne mærke de sidste km, at det var ved at slippe op på kontoen.

Ved ikke om Per troede vi havde noget "tøse-snak" vi skulle have ordnet, for han holdte sig pænt bag ved os.

Der er så tradition for (hos Per og Karina) de lige sidder og får en cocio efter løb...så den måtte jeg med på i dag. Smager ski godt...men tror jeg i længden hellere vil have kakao af skummetmælk.



Men ned kom den..og cocio-trioen takkede af. Så var det bare i bad, og hjem og få noget ud af dagen :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar