Sidevisninger i alt

søndag den 12. juni 2011

Bakker..skulle være så godt..

Og det ved jeg jo..var jo lige inde og læse lidt om det igen..skal jo ikke gøre det, hvis det ikke er godt ha ha..

Sport
Løb
Starttid
12-06-2011 17:34
Distance
8.34 km
Varighed
48m:33s
Gns. hastighed
5:49 min/km
Max. hastighed
4:26 min/km
Kalorier
519 kcal
Højde
53 m / 109 m
Elevation
126 m ↑ / 138 m ↓

Vil godt arbejde lidt med hastigheden på løb, men jeg siger det som det er...jeg HADER interval træning. Så ved der findes et alternativ...bakker. Og "bakker" har vi da lidt af, der er egnet til løb. Lige på den anden side af søen. Asmildhøjen, Kvolshøjen og Øgaardshøjen. Havde dog kun planen om at starte op med den ene...men vupti..var de løbet alle tre. Nåede lige at hilse på Dr. Bisballe inden jeg tog den sidste. Og da jeg så kom ned af Øgaardshøjen tænkte jeg..nå men nu er jeg så alligevel på den anden side af Nørresø, så kan jeg ligeså godt lunte resten af søen rundt. Så gjort..og det var jo skønt nok når jeg nu var ude. Stødte så igen på Dr. Bisballe der kækt råbte.."nåh..du skulle lige have bakken på.." fik svaret han jo skulle have været med he he he..!  Fik så klapsalve af Jaz da jeg kom hjem..hun fulgte den mentale kamp der var inden...med bare at komme afsted :P

Ellers gik dagen med at gøre et kælderrum klar til indflytning..afbrudt af en sms fra Søren, der ville høre om jeg kunne hjælpe med at skifte slange og pumpe racer op, så han kunne komme på landevejen. Han har lidt lammelse i den ene side, og kan ikke selv. Men flot det ikke holder ham fra at cykle. Så lige omkring ham, og det tog jo knap 15 min..så var jeg på vej hjem igen for så at fortsætte i kælder og tappevask af baggangen..hårdt tiltrængt!


I morgen...overvejer jeg en lille slapper-tur på cyklen...Virksundbroen...det er ved at være længe siden jeg har set den! Fik så..(efter jeg på facebook skrev jeg cyklede en lille tur på 54-58 km i morgen, hvis nogen ville med...) en besked af Karina, at hvis jeg gjorde det..ville hun indlægge mig på røde papir?! Så må jeg hellere cykel et par kilometer mindre eller mere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar