Sidevisninger i alt

mandag den 20. juni 2011

Hvidløgs-guruen..argh..og en studine i morgen!

(19/6-2011)
Fik løbet en lille fin tur med ff til morgen..vi var godt nok begge lidt møre.. Jeg havde været nede og hjælpe Per med flytning og senere var jeg nede og høre The floor is made of lava..fantastisk godt musik. Derefter hjem..og hygge..og sad ski nok lidt for længe oppe...hm..den blev vist 01:30..men damn hvor hyggeligt.

Havde aftalt kl 9 med ff...og vi løb i snakke- tempo, det tror jeg vi lige trængte til. En anden god grund var, at ff havde haft familie-grill aften, med MASSER af hvidløg..så slemt (og jeg elsker nu selv hvidløg..meeen) at jeg simpelthen tabte pusten, når han var i vindretningen!

Sport
Løb
Starttid
19-06-2011 08:59
Distance
5.03 km
Varighed
27m:43s
Gns. hastighed
5:31 min/km
Max. hastighed
4:38 min/km
Kalorier
313 kcal
Højde
27 m / 96 m
Elevation
64 m ↑ / 82 m ↓

Ikke nogen suværen tid..men der skulle snakkes!
 Efter end tur, var det hjem i bad, og derefter ned efter min gulvmobbe og hænge vasketøj ud...så spiste vi lige morgenmad på trappen. Ingen af os orkede at gå op og hente en klud til at tørre havemøbler af ;) Og frisuren..er total..vindtørret!



Senere i dag dumper Per nok omkring med mokka-bønner. Han skal vist sove i den nye lejlighed i nat..det bliver nemt for ham med job i morgen..ingen biltur fra Randers! Dette viste sig så til morgen at skabe total forvirring for Per, da han mødte på job i dag (den 20/6)..han rendte rundt som en skoldet skid..og kunne slet ikke finde hoved og hale i morgentimerne. Han havde jo for første gang kunne sidde stille og nyde sin morgenkaffe! Må være koffeinchock.

Sms fra Chris, der samler hans nye gule lyn i dag, så mon ikke snart vi er klar til at tage en test-tur! Fik så senere en ny sms.. "det er da vist meget godt..snit 34 efter 2 års pause på racer?!". Og jow de kan man da vist godt sige!!

Seng før midnat til mig..wee!

(20/6-2011)
Stod så op i dag..og i løbesko på job. Dejligt..havde jo mere eller mindre lavet en ca 4 km rute. Den var så 4,32 km.

Sport
Løb
Starttid
20-06-2011 06:37
Distance
4.32 km
Varighed
23m:33s
Gns. hastighed
5:27 min/km
Max. hastighed
4:35 min/km
Kalorier
269 kcal
Højde
65 m / 98 m
Elevation
0 m ↑ / 21 m ↓

De sene nattetimer giver bare ikke power til at give den gas..så tidligt! Men det er nu ligegyldigt pt. Vægten ryger lidt ned, selvom smøger er lagt..og der er bare ret mange ting der skal gøres lige i tiden.

Den store af mine tøser bliver student i morgen?!!! Så jeg måtte lige få købt gave fra Maja og mig, købt tøj til Jaz..da hun bare ville vaske noget af det hun havde. Hun synes det hele er blæst op..og vil bare hygge med de andre hun bor på kollegie med, end klassen. Fest vil hun ikke holde..bare helt nede på jorden. Nå..men jeg synes bestemt der skulle købes skjorte eller lign. Og nye sko var også tiltrængt. Det er sq ikke ofte man som mor får lov til bare får lov til at købe tøj og bestemme hvordan det skal se ud..når hun nu er 18??!

Dejligt lige at sidde med fødder i fodbad..skrive lidt...for job i dag har været med 120 i timen. Fedt når det bare køre på skinner. Afdelingen har været på tur (jeg takkede så nej..trængte til lige at være lidt sammen med Maja denne weekend og få styr på det sidste i lejligheden) og må sige jeg har jordens dejligste kollegaer. De havde ski købt en lille trøste-gave da jeg ikke havde været med. Så nu kom jeg til at love, at jeg ville forsøge mig med at lave valnøddebrød og komme ned med..da jeg har ferie i 3 uger fra fredag og alene den første uge hvor Maja er på tur igen...! Nå men nu vil jeg få lidt af hånden inden jeg går kold..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar