Sidevisninger i alt

lørdag den 11. juni 2011

Finn´s Pølsevogn kl 8..sharp..og så lige en tur med Jaz senere!

Dagens menu af aktivitet blev skudt igang kl 8. Havde luftet tanken om en cykeltur på jobbet, som faktisk gav gevinst..hos både Per, Rainar fra teknisk afd og Poul fra sterillageret. Søren havde så også fået bud, men medte fra i aftes.

Sport
Cykling, sport
Starttid
11-06-2011 08:02
Distance
60.12 km
Varighed
2t:14m:47s
Gns. hastighed
26.8 km/t
Max. hastighed
54.0 km/t
Kalorier
1760 kcal
Højde
49 m / 108 m
Elevation
163 m ↑ / 168 m ↓

Kom op i god tid til morgen, og modtog så lige en opringning fra Poul, der ellers var nok så klar til at komme med på tur. Han manglede så bare lige at skifte klamper...og der gik det så bare galt! Da han var ved at stramme det røg hånden (knoerne) lige ned på den store klinge. Så han var ret træt af det bare "pis" blødte og måtte melde afbud. Jeg er slet ikke i tvivl om han gerne ville have været med..og det kommer han så også.
Turen går fra Viborg,Rødding, Vammen, Lindum, Ørum, Velds- (øbakker), Vejumbro, Tapdrup, Houlkær og Finn´s pølsevogn ;) 60 km på ca 2 timer og 10-14 minutter...

Vi var så 3, og afsted gik det. Snakken gik så godt fra start, at jeg selvfølgelig fik drejet end af Nørremøllevej..som vi skulle have undgået pga vejarbejde! Men vi reddet den så op af Thorsvej. Og videre gik det ud mod Rødding. Her kan jeg jo så godt sige de to drenge fik slået fast, at turen kunne blive ret spændende..da det nok gik op for dem, jeg har stedsans som en muldvappe!
Fantastisk vejr..fantastisk tur. Rainar havde så været på fisketur..med lidt for mange shots i går.. (ha ha..så er det derfor det er så pokkers sjovt at fiske!!). Så tror jeg faktisk også jeg kunne nyde en fisketur eller to!
Vi havde et rimelig tempo, og luft til at snakke. Så det er bestemt med til at danne en god cykeltur. Vi talte så om at lave en "gruppe" på facebook. Ingen kontigent, bare mød op når du trænger til selskab på cykelturen. Alle kan være med, og dem der cykler hurtigere, må forberede sig på ekstra træning, da de har energi nok til at køre tilbage og samle op. Det gør at vi kan blive en større gruppe, alle kan være med...og så er det ikke mere alvorligt end vi kan slutte af med en kold øl...

Og vil nogen nu tage en tur med max-gas..kan man jo bare aftale det..og dem der ikke vil..cykle i deres tempo. Så kan vi jo mødes til sidst..og få noget koldt :P

Vi kom så helt til Viborg..så stedsans virkede i dag! Per og jeg afleverede Rainar på hjemadressen..og fortsatte så mod centrum. Her tog vi lige en runde, så Per kan sige han nu har cyklet 60 km..! Godt cyklet Per..tak for god selskab...glæder mig til næste gang!!! Nu er jeg så ved at lade op til at tage en lille trille-tur med Jaz...det glæder jeg mig rigtig meget til. ELSKER når mine tøser vil hygge med deres mor...på MINE betingelser HA HA HA...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar