Sidevisninger i alt

torsdag den 9. juni 2011

Får man ikke mere energi når man er forelsket??

Det vil jeg jo mene, efter som forelskelse må frigive endorfiner?? Hm...HH ..jeg skal hjem og sove! Det var så FF´s kommentar for 15 minutter siden. Og kl er nu 20.14 ;)

Sport
Løb
Starttid
09-06-2011 17:52
Distance
7.05 km
Varighed
36m:30s
Gns. hastighed
5:11 min/km
Max. hastighed
4:15 min/km
Kalorier
439 kcal
Højde
50 m / 100 m
Elevation
43 m ↑ / 41 m ↓

FF og jeg skulle så ud og løbe i dag, når han fik fri ved 18 tiden. Så der var fint tid til at se på lejlighed med Hr Mikkelsen (Per fra job). Så han sagde ja tak til den første lejlighed han så, så nu kommer han også i centrum. Mogensgade..så det er jo blot nogle 100 meter væk, når trioen skal ud og løbe eller cykle.

Nå men traskede så ned til FF i løbetøj. Tror han glædet sig til at fortælle om hans nye "date". Det var gået rigtig godt, og han var vildt glad! Masser af energi tænkte jeg så! Fedt! Afsted gik det. Han fik så lov at bestemme ruten i dag. Fra Mogensgade og ned til søndersø..og så lige rundt. Fik sat et jævnt tempo..vil mene jeg fik noget at sige i dag :P

Så jeg fik lige en hurtig fortælling..efter som han ikke havde overnattet i Viborg, var det jo bare gået rigtig godt. Så nu håber jeg bare de får det godt sammen. Jeg holdte så tempo kørende, støt og jævnt. Efter de første 3 km..blev FF mere og mere tavs....faktisk ret stille he he...

Mine ben havde det faktisk ret godt, efter Per og jeg lige fik dem travet godt igennem på de 10 km i går. Så synes egentlig det blev en ret god tur i dag. Da vi nåede om til den stejle korte sti, der fører op til Århusvejen - lige efter den røde bro...var FF HELT tavs..og dog.."en ned"..var de få ord. Det gjorde vi så. Så da vi havde fået pustet ud fra den lille stejle, gik tempo op igen. Jeg havde så mentalt sat mig i hovedet, at vi løb fra Borgvold-krydset og op til Latiner Ly, - nøjagtig som vi startede. Så det gjaldt lige en stigning mere..der nok var noget længere end den sidste. Men op skulle vi..og hjem kom vi!

Vi fik slukket endomondo..og min tid sagde så 5.10 pr/km. 7,05 km i alt. Ret godt tilfreds med det.
FF var faktisk noget smadret. Og forståelig nok...søvnmangel..og forelskelse er hårdt for en gammel mand ha ha...men godt til ham!

Maja skulle have løbet i dag, men hendes farfars kone Inge, ringede i går om hun ville med ud og se de nye føl. Så det var lidt vigtigt. Maja er så lige taget over til hendes far...for så igen i morgen at være på farten. Hun skal til Blåvand med hendes farmor og bedstefar. Hold op det barn har et hektisk liv! Men hun siger vel selv fra ;) Så nu vil jeg nyde aftenen med at få lidt flere ting på plads..og så venter en senvagt i morgen. Ved ikke helt om der bliver løbet...og hvis så bliver det inden job, da jeg først har fri kl 18...

Glæder mig til lørdag...cykeltur med en ny "gruppe"..hvis da ikke det bare bliver Per og mig..det er nu også fint..bare cyklen bliver luftet!

Lørdag aften...hm..muligvis en tur i bylivet...hvem ved.... kan jo håbe på Karin fra Århus kommer..ellers kan jeg jo tage ned til hende.....

Søndag..muligvis lidt løb...dejligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar