Sidevisninger i alt

torsdag den 16. juni 2011

Life is great..live it..

Dagen er bare smuttet...på den fede måde :D

Job selvfølgelige, med masser af "Go" på..og en lille forespørgsel fra Dr. Hviidt. Hans datter skal aflevere en opgave om forandring/plastik-kirurgiske indgreb. Tror det endte med at blive noget for noget. Dr Hviidt er jo ortopædkirurg..speciale..fodkirurgi. Jeg har fået sådan to "sjove knopper" på begge mine lille bitte tå. Så råd er jo ikke lngt fra, når man går op af de høje herre hver dag. Han forklarede så pænt, at de dyre sandaler jeg arbejder i skal pakkes væk et stykke tid, da det var naturens måde at fortælle, dine sko er ved at ændre stillingen på tæerne..så det er en advarsel..det forsvinder langsomt når du skifter fodtøj. Godt så..de er så skiftet i dag. Kan så her sige..at dem med stropper mellem tæerne, vidste jeg ikke skulle bruges hver eneste dag, da det giver Hallux valgus.. (storetå begynder at trække over mod den anden tå..skæve tæer altså. Så de blev udskiftet med endnu et par sundhedssandaler, med strop over hele forfoden, som dem jeg havde før, blot med mere "padding" ved lilletå. Så nu køre det igen! Så lærte i lige det ;)
Men tilbage til..at hans datter rigtig gerne ville bruge mig til et interview. Selvfølgelige..så den aftale er i stand til i morgen. Spændende! Nå men så stod det på en løbetur, skulle hente Maja´s cykel på skolen, da hun havde været til sportsdag, hvor de kom fra banegården..så den stakkels cykel stod helt alene på skolen. Så i løbetøjet og Nørresø rundt. Selvfølgelig med bakketræning op ad den dræbende bakke Guldfaxevej i nordbyen. Mødte en mtbér på vej op...jeg kunne kun sige dræbende bakke til ham, han smilede og råbte tilbage.."ja..men vi er enige om den er god til træning". Og jo..det kunne jeg bestemt give ham ret i.

Sport
Løb
Starttid
16-06-2011 15:50
Distance
5.72 km
Varighed
30m:49s
Gns. hastighed
5:23 min/km
Max. hastighed
4:14 min/km
Kalorier
356 kcal
Højde
55 m / 111 m
Elevation
21 m ↑ / 41 m ↓

 Fik så hentet cyklen, og drejede ind omkring Chris i Fri-cykler.
Skulle lige se hans nye racer!! Jo..ski..ikke mtb..men en rigtig racer. Føj den er lækker! Sort, hvid og gul...og selvfølgelig har manden skaffet sig et par højprofil hjul i samme farver. COOL! Trek Madone..yes!! Så nu kan vi endelig komme ud og rulle som i gamle dage!

Så gik turen hjem, skulle lige have lavet aftensmad til Maja og Sofie...hvorefter FF så lige dukkede op til kaffe. Fik snakket lidt om coaching, læsning mm..og bagning ha ha.. FF elsker at bage brød? Og jeg var lige faldet over en bog..som lige blev købt til hylden. FF skyndte sig over og hente et eksemplar til sig selv også. Derefter talte vi så videre om coaching...og denne netside som jeg er fuldstændig opslugt af..som også solgte en bog...ildsjæle hedder den. FF lyttede..og vi fandt siden..og vupti..så var den bog bestilt! FF og jeg går i zoologisk have en gang om ugen sammen. "Bonnies dyrecenter" (20 meter fra mig...og hvergang taler FF om at vi skal have have et skilsmisse-barn (dyr) ..jeg har sagt nej!! Ikke noget jeg skal være afhængig af. Pt har jeg ikke gang tid til at vande de sukulenter (kaktus lign planter!). Selv mine "selvandende potter" står og skriger på vand! Vi endte så med at blive enige om en skilsmisse bog var ok..så vi deler bogen "ildsjæle"..he he.

Så nåede vi lige at spise, inden Heidi dumpede ind. Hun er så snaksageliglig, så tiden føj bare afsted. Hold op vi fik vendt mange ting. Vi har en fælles (nu skriver jeg bekendt...for hende en veninde og mig en kollega) bekendt..som Heidi åbentbart har fået "sladder af"...om hvordan jeg fungere i mit arbejde. Og det er da ganske underholdende at høre hvordan andre ser på en..ik ;)
"Hun kan simpelthen få lægerne til at gøre det vi andre ikke kan få dem til"..ha ha pudsigt, for jeg synes da jeg har mine kampe (positivt ment!) med at de ikke altid høre efter. Jeg er ganske sikker på det nok er måde man får det sagt på. Bare i dag, da en af lægerne kom dumpende ind på stuen...uden op-hue på.... Ganske diskret går jeg ud af døren..finder en hue..går ind og siger til ham..."ja..vi er jo på en operations-stue..hvis DE ikke har bemærket det doktor" .. Hvorpå han tog huen på og sagde "jamen jeg er læge..jeg er født steril"..ha ha ja okay...

Nå..men en god dag på job...cheften har taget mit ønske om videre-udvikling til overvejelse..og som min konstituerede afd sygeplejerske sagde.."heidi..han virkede bestemt ikke afvisende, og tog de parpir med du havde skrevet og printet..og vil se på det i weekenden..det er skam positivt!". Og det er det bestemt...det er ikke nemt at udvikle sig inden for det offentlige i disse sparetider. Så jeg er fantastisk glad..bare det at han ikke afviste det promte! weeeeee tro på det mig selv kom så.

Nå..men Heidi tog  afsted..og ja..så var den langt over 21...og nu sidder jeg endelig med et gals vin..og tænker..det er jo lige meget hvordan man er, bare man lever livet og er glad. Og det er jeg bestemt! Har fået en dinner-aftale, da Karina, Sonny, Per, FF og jeg skal høre musik næste weekend. Så vi laver lige en slå-sammen middag..og så musik. Trænger til en god bytur med "gutterne" ha ha.. Men dermed ikke sagt der skal motioneres, for det er en selvfølge.

Life is great!!! Live it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar