Sidevisninger i alt

onsdag den 8. juni 2011

Kan muskler lyde som en guitar?

Hvis de kan lyde sådan, ville lyden af strenge der sprang, være det jeg kunne høre i dag da jeg løb.

Sport
Løb
Starttid
08-06-2011 15:15
Distance
10.59 km
Varighed
1t:00m:58s
Gns. hastighed
5:45 min/km
Max. hastighed
4:46 min/km
Kalorier
659 kcal
Højde
49 m / 90 m
Elevation
21 m ↑ / 0 m ↓


FF havde faktisk lovet at løbe med Per i dag...MEN ff havde jo så lige flere jern i ilden (en lille date...) end han lige kunne makke med. Så jeg luftede Per lige efter job. FF skrev så i aftes, at han ville løbe en laaaang tur i formiddag..endomondo skrev så "buh.....4,? km.. Hm..lang tur er jo individuelt..men han nævnte begge søer..og der kan være sunket en del vand omkring søerne siden jeg var der sidst (tirsdag)..og lige med prognosen for vejret i nat, kan det vand jo hurtig komme tilbage i søen igen.

Nå men jeg måtte jo undersøge sagen, så turen med Per blev begge søer..og måtte konstatere.der ikke så ud til at mangle en dråbe?!

Tempo blev hurtig sat, og faktisk holdt hele vejen. Mine muskler i lårene havde bestemt sig til at de kun ville strækkes "dertil og ikke en millimeter længere!". Og den var Per helt med på. Vi fik snakket lidt løst og fast..men må indrømme..jeg nok var mere mut end jeg plejer. Synes bare ikke der lige var det helt store...nok også fordi Per ikke var sendt ned i "bab´s og nutte" gruppen i dag, men faktisk var oppe hos os "knogle-folket" eller "de hårde drenge"..som jeg bestemt mener vi er :P - så vi havde jo fået snakket af for i dag ;)

Jeg synes turen var god og afslappet..tempo til "talk". Det blev til 10.58 km på 1 time og 58 sek.. Så et snit på 5:45..

Løb med Maja i morgen...og måske en lille tur selv..nu jeg er i tøjet.

Lørdag har jeg muligvis fået et lille hold op at køre til lørdag. Rainar (majas tidligere dagplejemors mand) ville nok også gerne med lørdag morgen kl 8 på de 60 km. Så nu er vi 4..hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar