Sidevisninger i alt

torsdag den 14. juli 2011

1 kg tungere på få sekunder!

Jo det kan faktisk godt lade sig gøre. Lynge har brokket sig over alderens små ynder, nærmere betegnet "mormor-arme" eller "pelikan-pluder" på underarmene. Så jeg måtte ligge hovedet i blød..og finde en løsning!

Intersport..havde lige det vi skulle bruge. Ankel-vægte, som vi så kunne sætte om håndledene. Så kunne vi jo træne armen på samme tid som vi løb. Jeg tror så dog, at jeg med tiden bare sætter dem om anklerne..mine arme er ikke nået dertil endnu. Og må sige, at det ikke er nemt at sidde og skrive, da det stadig følels som om de vægte er på ;)

Vi bestemte os til at tage Nørresø, da det var et forsøg, og hvis det nu blev for træls, var det sikkert overskueligt at turen ikke var længere. Lynge mente hun løb en del langsommere end sidst, det følte jeg så ikke. Og nu vi er hjemme kan jeg se det kun drejer sig om sekunder! Så fint nok. Små-regn på hele turen, som jeg bestemt synes er det bedste vejr at løbe i!

Sport
Løb
Starttid
14-07-2011 16:29
Distance
6.73 km
Varighed
39m:08s
Gns. hastighed
5:49 min/km
Max. hastighed
5:06 min/km
Kalorier
405 kcal
Højde
54 m / 107 m
Elevation
40 m ↑ / 40 m ↓

Jeg fik hende dog overtalt til at tage den op af Ibsgade - sct mogens gade..og ikke slutte ved domkirken. Så vi fik da godt nok lidt bakker på også.

Morgen gik med at få sendt Niels godt på vej..da han skulle på job..og så få styr på vasketøj..derefter havde Jasmine problemer med at få jobbene til at gå op, så jeg måtte i Fri-cykler og ordne hendes rengøring der..

Maja kom hjem fra farmor..og luftet Ludvig som vi lige har lånt lidt endnu.

Pludselig ringede Per..om jeg ville tænde min printer, for han skulle bruge et kort over Holstebro. Fik et haste "møde" og måtte afsted med det samme. Fristende lige at smutte med i bilen..og være hos Niels en time eller to...men tror han trænger til både søvn og lidt mental ro ;)

I aftes tog vi på tur..med mad..varmt-røget laks..og noget spinat/feta tilbehør og en flaske hvidvin ud til Hald ruin. Der sad vi så på tæppe og nød hinandens selskab, mad og vin. Elsker de her ture..det er bare så hyggeligt :P

Jeg mente så jeg havde rimelig styr på geografien i i dette område..men kom til kort..da Niels havde fisket der før..og vidste noget mere. Pudsigt nok ;)

Han beskrev det egentlig rimelig godt mht min stedsans. "Det virker som om du har har en elastik der trækker dig tilbage når du når til bygrænsen"..og ja det er nok ikke meget galt. Dog er det blevet en del bedre siden landevejscyklen er kommet i brug ;)

I aften er der dømt hygge i sofa..men synes der mangler en i sofaen......

I morgen tidlig har jeg lovet en kollega at løbe en lille tur med hende. Hun er lige startet op, så jeg følger lige op på hvordan det går og skal da lige høre om det bare går som det skal ;) Havde fakisk glemt det..men godt hun lige skrev en hilsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar