Sidevisninger i alt

mandag den 18. juli 2011

Sidste mand samler op..

Og det må så være mig! Har en del dage at samle op på..

Fredag morgen cyklede jeg ud til Kickan, som jeg havde lovet at løbe en tur med. Af flere grunde. Hun bor i Hald ege, kender en del til naturen derude..så en rundvisning JA tak! Hun har løbet en del, men synes hun godt kunne bruge lidt selskab..JA tak. Vi fik travet rundt i den flotte grønne skov, som godt nok var mere end indbydende! Hun synes det var ret kanon at ahve en hare med, og vi fik snakket om lidt træningsmetoder. Hun løber i et meget krævende terræn, som godt kan være grunden til hun ikke føler der sker så meget med tempo. Er ret sikker på, at hendes tid om søen, der er lidt flad og knap så ujævn, nok skal give bonus.

Sport
Løb
Starttid
15-07-2011 09:19
Distance
5.76 km
Varighed
39m:46s
Gns. hastighed
6:55 min/km
Max. hastighed
5:53 min/km
Kalorier
346 kcal
Højde
50 m / 107 m
Elevation
41 m ↑ / 43 m ↓

Blev vist rundt i området og deres andelsbolig..jeg ved nu hvor jeg skal satse også gerne før jeg bliver så gammel at rolator skal være terrængående! HOLD op det er lækkert. Inde og ude. 10 meter til højre, så er hun i skoven! 14 minutter på cykel fra centrum..ude i den dejlige natur, og alligevel ikke så øde, da der er rimelig befolket.
Senere da Niels kom..fortalte jeg ham om naturen, og vupti..befandt vi os på svampetur..og heldet var med os..efter en del søgen....



Lørdag morgen stod på løb med Lynge. Hun havde været i byen til ret sent (03.00) og Niels og jeg var nu heller ikke dem der kom i seng før midnat! Han er bare så dejligt selskab, at det skal nydes fuldt ud! Så da Lynge og jeg først var kommet afsted, blev vi begge enige om ikke at løbe den helt lange tur. Hvilket var fornuftigt nok!

Sport
Løb
Starttid
16-07-2011 08:01
Distance
7.00 km
Varighed
41m:12s
Gns. hastighed
5:53 min/km
Max. hastighed
5:05 min/km
Kalorier
421 kcal
Højde
50 m / 129 m
Elevation
60 m ↑ / 102 m ↓

Et par timer senere stod den på at få skiftet dæk på vinterracer, så Niels kunne komme på den og cykle med ud til min far og Else i Mollerup, via Øbakker. Imponeret over hvor godt han tramper i pedaler. Helt sikkert han er en god træningspartner, og rigtig god på de dage hvor der ikke skal hammeres igennem. Han kan godt lide cykling, men på rent motionsbasis uden konkurrence. Så det passer fint til "par-tur". Jeg har også rigtig godt af at kunne nyde turene uden at have lungerne hængende ud.

Sport
Cykling, sport
Starttid
16-07-2011 12:34
Distance
26.33 km
Varighed
1t:25m:51s
Gns. hastighed
18.4 km/t
Max. hastighed
49.5 km/t
Kalorier
746 kcal
Højde
44 m / 104 m
Elevation
85 m ↑ / 61 m ↓

Vi fik høstet nye kartofler og andet grønt. Kunne dog have haft en del mere med, hvis vi begge var udstyret med større rygsække..men dum som jeg var, havde jeg kun taget den lille med, da vi jo bare lige skulle have kartofler til den lamekølle Niels ville lave i Cobb-grillen senere. YUMS...jeg bliver SÅ forkælet..så tror det her kræver en del motion for ikke at få mave ;)

Turen hjem..blev uden bakker, synes det var bedst, da Niels og den gamle lige sad og nød en øl inden vi cyklede hjem, og fordi Niels havde det fint med at have prøvet bakkerne lidt af.

Sport
Cykling, sport
Starttid
16-07-2011 14:34
Distance
23.93 km
Varighed
58m:29s
Gns. hastighed
24.5 km/t
Max. hastighed
40.5 km/t
Kalorier
678 kcal
Højde
40 m / 105 m
Elevation
63 m ↑ / 61 m ↓

Så blev der mæsket lammekølle med diverse..bla de kantaraller vi fandt på svampetur..nye kartofler..pesto ja...puha..det var en menu ikke engang Henrik Boserup kunne hamle op med he he..

Søndag blev der slappet af...sidste dag i min ferie...Niels mente det ville være total afslapning med dvd-dag nu da det var mørkt og regnede..den var Jaz vist hurtig med på. Så de to smuttede i Blockbuster og hentede 5 stk! Sådan...sofahygge til os alle tre...!

I dag stod den så på job...og Niels tog ud og fiskede...

Nåede dog lige en lille sø med Per inden jeg cykelde hjem..

Sport
Løb
Starttid
18-07-2011 15:13
Distance
5.55 km
Varighed
31m:01s
Gns. hastighed
5:35 min/km
Max. hastighed
4:21 min/km
Kalorier
334 kcal
Højde
47 m / 69 m
Elevation
0 m ↑ / 0 m ↓

Da jeg kom hjem, kom han lige efter. Han måtte så tilbage til Holstebro..med Ludvig. Fik en kop kaffe..og snakket om dagen..så måtte han afsted. Dog kom han lige igen efter 10 minutter..måtte lige sige farvel endnu engang..hold op han er skøn...elsket og savnet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar