Sidevisninger i alt

lørdag den 2. juli 2011

LSD-løb..

Det stod den på i dag..og nej...det står for Long Slow Distance. Havde advaret både Lynge og Per..hvis de ville med, så var det andet end de sædvanlige 6-7 km! Jeg skal til at have lidt udfordringer med længde. Så mon ikke det kan give lidt på de korte så. Start var kl 7, da Lynge lige skulle have Lars i lufthavn først. Ellers er det jo det vi helst vil. Tidligt afsted.

Sport
Løb
Starttid
02-07-2011 07:17
Distance
11.62 km
Varighed
1t:09m:57s
Gns. hastighed
6:01 min/km
Max. hastighed
4:46 min/km
Kalorier
699 kcal
Højde
50 m / 104 m
Elevation
41 m ↑ / 60 m ↓

Vi var ret enige om vejret var perfekt (er dog ved at have lidt ondt i halsen?!) og ruten var helt ok. Dog fik Lynge sagt i Bruunshåb..hvorfor drejer vi ikke af her?". Fordi vi ikke skære hjørner af Lynge!! Så hun måtte lige 2 km længere ud inden den gik tilbage mod Viborg. Vi fik talt lidt tøjindkøb, da jeg havde lovet Per, at jeg ganske kort godt ville hjælpe med tøjindkøb. Han har ikke købt nyt tøj, siden han har smidt knap 12 kg..faktisk mener jeg han sagde han ikke kan huske hvor mange år siden det var, han havde købt nyt i det hele taget! Godt Lynge var med, for hun er designer, og kunne overbevise Per om, at man bestemt skulle se af at skifte gardarobe, og at tøj der hænger som en slaten teltdug bare ikke er nogen værdig, der har gjort så meget for at smide de kilo!

Vi kom hjem og ret enige om at næste tur er mandag eftermiddag.

I bad, stryge alle skjorter i miles omkreds til Mads og monopolet. Ha ha ja...det er bare noget der er lidt hyggeligt! Så afsted med Maja for at kigge på sko, hvilket er meget svært når man har så smal en fod! Hun ville så selv gå og kigge. Skrev til Per, at vi skulle mødes i tøjbutikken nu. Han stod der så allerede! Så gik mig og ekspedienten ellers bare i gang! Bukser fløj ind og ud af prøverummet..uden brok. Havde sagt til Per, hvis jeg en gang hørte at det var dyrt..så gik jeg! Skal så lige sige, at Per er det man kalder mere end bare økonomisk. Skulle ikke undre mig der ligger penge i madrassen! Han er single, ingen børn...en bil der med garanti er betalt og det samme med motorcyklen. Han arbejder 37 timer - jeg 32 timer, der har 2 børn..! SÅ i forhold til mig..er han loaded!!
MEN til min store overraskelse..sagde Per INTET!! Andet end..ja..de sidder godt..også den..og ja de sidder også godt! Da vi havde været igennem det meste af alt tøj i butikken på under 45 minutter..så kom vi ud med 4 par jeans, 3 t-shirts, 2 fede skjorter, 1 par hummelstøvler og 1 par hummelsko...ja og 10 par nye strømper. Jeg kunne dog ikke overtale ham til "bjergtrøje" undertøj ha ha..! Da vi kom hjem til mig, tog vi lige en kop kaffe, og Jaz var fuldstændig i chok over alt det han havde fået..og alt i alt til 2500?!! Og det var sq smart!

Stolt skrev Per til Karina..ingen tvivl..det havde også været en god oplevelse for Per at blive en "ny" fyr..nu han er igang med arbejdet på at finde en kæreste. Karina og jeg er jo begge på de lyserøde skyer..og kommer bare ikke ned igen!!

Uhhha..Niels er ski dejlig!! Glæder mig vildt..er nemlig inviteret på weekendtur på Silkeborg-søerne..med overnatning på vandet..forhåbentlig i båden ;) Godt nok med planer om lige at tage vores løbesko med...FEDT!! Det er sq livet.

Planen i morgen er et besøg af Karin far Århus...og så se om jeg ikke kan få lidt mere styr på hjemmet..bare lidt ;) Kan faktisk godt begynde at lide...ting tager tid..og ikke alt skal vaskes i 3-dobbelt salmiakspiritus...så Karina..du kan godt stoppe med at ligge mere ind i mit dueslag på arbejde..jeg arbejder på afvænning ha ha ha....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar