Sidevisninger i alt

fredag den 1. juli 2011

Gården holder fri! Og jeg løber!

30/6

Dagen startede ret gråt. Og kroppen var ret øm, efter dagen i går med gården!
Men jeg skulle ud i dag. Lynge var med på en "løbe-date" når hun kom hjem. Hele formiddagen røg dog alligevel hurtigt. Der skulle lige handles ind, da Maja kom hjem fra lejrtur senere, og Per ville komme ned til aftensmad..og "profil-opbygning".

Efter Maja var hentet (tak for lån af bil Per!) så var det i løbetøjet. Skrev til Lynge "Søndersø..basta!" Ellers vil hun konstant løbe vores vinterrute.

Sport
Løb
Starttid
30-06-2011 17:31
Distance
6.90 km
Varighed
40m:52s
Gns. hastighed
5:55 min/km
Max. hastighed
4:47 min/km
Kalorier
415 kcal
Højde
56 m / 100 m
Elevation
41 m ↑ / 40 m ↓

Hun kunne så ikke huske hvornår hun sidst havde været rundt om den sø, så det var vist et fint valg! Der blev snakket..og ja...emne...behøver jeg vist ikke nævne. Hun mente ikke det kunne blive andet en kanon! Og jeg var utrolig glad..og det er jeg bestemt. Fortalte så også..at næste fredag..suser madonen til Holstebro..som blot virker som en lille smut-tur væk. Glæder mig! Om det så står ned i stænger og en stiv vestenvind med 18 m/sek..så kan ikke det tage lysten fra mig. Niels har en plan...om at der skal være en lille udfordring med hans Kajak. Og tro mig...jeg skal nok kæmpe for ikke at få kold vand på mig :P

Resten af aftenen fløj bare afsted...Per der skulle have hjælp på pc..eller ungerne...så "min tid" blev lige sat på standby..men det jeg ikke når i dag..render ingen steder :P

Da jeg er sat på til at løbe knap et ½ marathon til 24-timers-løb om ca en mdr med start kl 04:30??!! Så er Per og Lynge opfordret til vi skal til at på længere ture nu! Så hvile-dag med pigerne og så lige lidt i gården..er planer for i dag..og ellers tidlig start i morgen..en tur til Bruunshåb i løbesko. Det var meningen Per og jeg skulle på cyklerne..men vejret ser ikke for godt ud...så luksus-rytterne..løber!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar