Sidevisninger i alt

onsdag den 6. juli 2011

Træning til fredag..Øbakker og Nørresø!

Startede dagen..med at tage i Fri-cykler med rundstykker. Skulle lige have en opsamling på drengenes liv. Lille Chris (praktikant) fik sin sag for..da jeg begyndte at fortælle ham om livet som så..og hvad han skulle passe på ude i verden..og med André og Chris om sig hver dag, var der nok nogle ting som var bedst han lukkede ørene for! Lille Chris nåede at få røde øre..mere end en gang. Håber Store Chris har fortalt, at han ikke skulle tage det en dyt alvorligt hvad jeg siger!

André fik selvfølgelige også lige formaninger med på vejen. Sådan er det jo. Chris grinte bare..nu har han jo fået de formaninger de sidste mange år..så han ved hvad der sker når først jeg går i gang med at lære dem om livet derude! Nå..men inden jeg nåede helt ud af butikken..ringede telefonen. det var Jytte (konstitueret afd sygepl) hun ville spørge om jeg kunne komme komme til møde med Kim (headmaster-chef) fredag 8.30. Og det vil jeg bare rigtig gerne!! Håber så der er forståelse for min mission...!! Og hvis ikke..så er jeg glad, bare det at det har været overvejet! Så er man nået lang i sygehusvæsnet. Så jeg er stolt..uanset!

Så hjem...og hygge med tøserne..der stadig ikke var landet (og moderen kender fornemmelsen) så der blev talt en del om aftenen i går..og vi sad bare alle tre med et smil, som kun kan beskrive som bedste gog og gokke stil! Livet nydes bare så meget..at det slet ikke er til at forstå hvorfor der går sure mennesker rundt på denne jord..jeg kan slet ikke se nogen?!!

Ville så på cyklen, tjekke formen af til fredag. Kort men med bakker..så valget faldt på Øbakker..! Og lige i dag, havde jeg valgt rigtig..modvind ud..træt i benene til bakkerne..så det er jo god træning..og bæres hjem af vinden. Perfekt!!

Sport
Cykling, sport
Starttid
06-07-2011 13:24
Distance
42.56 km
Varighed
1t:32m:16s
Gns. hastighed
27.7 km/t
Max. hastighed
55.5 km/t
Kalorier
1205 kcal
Højde
47 m / 110 m
Elevation
82 m ↑ / 86 m ↓

Godt svedig..da jeg kom hjem, for det var godt nok lummert, selvom det luftede. Havde aftalt med Lynge at der ville være løb i dag ..så den aftale skulle selvfølgelig overholdes. Da hun var forsinket, var der tid nok til lige at skrive til Per, aat han kunne trække cyklen herop, så jeg lige kunne få lagt det lidt blødere styrbånd på. Han skal ikke have nogle undskyldninger for ikke at komme ud, selvom jeg holder weekend sammen med Niels. For er sikker på ham og jeg nok både skal komme på cykler, løbesko og ja..jeg kommer sikkert også en tur i det kolde vand?! Så Lynge og Per må klare sig selv fra i dag..og helt indtil mandag! Dog sagde Lynge..jeg under dig det hele, og det er fortjent. TAK!! Du er ski dejlig!

Nå..men vi kom i løbesko..Lynge total smadret, med overarbejde i dag. Det passede mig perfekt, for mine ben var også brugt af bakketræning. Så vi blev enige om lige at trave Nørresø. Da vi så nåede om til Mogensgade, er det helt forunderligt. For normalt tager jeg gerne ekstra. MEN for første gang havde Lynge mentalt sat sig i hovedet vi skulle slutte helt nede ved stien op til Domkirken. Den havde jeg slet ikke set komme, så min hjerne var stået total af..men selvfølgelig..sluttede vi der!

Sport
Løb
Starttid
06-07-2011 18:01
Distance
6.44 km
Varighed
38m:14s
Gns. hastighed
5:56 min/km
Max. hastighed
4:46 min/km
Kalorier
388 kcal
Højde
48 m / 98 m
Elevation
40 m ↑ / 62 m ↓

Niels kom så sent herfra i aftes, at det var lige hårdt nok at arbejde en hel dag ;) meget forståeligt! Så her kommer bare en af de ting jeg godt kan lide...han tog fri..og ud med båden..! Man skal gøre det man lige brænder for! Her fik jeg så en sms..kan vi maile sammen i aften..min stemme er væk? Forunderligt ha ha ha..troede man skulle være helt stille når man skulle fiske :P . Det viser sig så, at der var set en kæmpe fugl lige over båden..menes at være en sjælden fugl i dk.. Albatros! Måske det var nødvendigt at råbe af den, for den ikke snuppede fangsten!
Håber på at smage markrel her i weekenden..kammeraten har vist rygeovn..og jeg er vild med røget makrel..så tør man tro..håbe kan man altid! Glæder mig...uanset!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar