Sidevisninger i alt

søndag den 3. juli 2011

Lummert løb..

Dagen startede med at tage kælderrum i brug. Dejligt at få noget af vejen i lejligheden. Senere kom karin  (tidligere kollega) forbi til biscotti og kaffe. Rigtig tøsesnak! Så måtte jeg lige ruske gang i Lynge, om det virkelig kunne være rigtigt, at vi slet ikke skulle løbe i dag?. Hende og hendes to tøser havde været i Ålborg, bare for at hygge og spise på café. Så hun var lidt træt, og synes en lille morfar var på sin plads inden løb. Så hun skrev hun var klar kl 20. Godt så. Jeg snuppede lige en mad.. 10 minutter efter kom der en sms..som jeg ikke havde set/hørt...før den næste kom "HALLO"... (det har hun så lært af hendes mand ;) "Er det Lars der skriver.." svarede jeg. Men der kom en sms..at hun havde lært noget..men hun var klar nu! Øh..jeg løber bare ikke ret godt når jeg lige har spist! Men..jow..det er jo bare afsted.
Løb så hen og hentede hende, så vi kunne komme på hendes "udstødningsrute". Ringvejen. Hun vil ikke rigtig slippe den vinterrute! Afsted gik det.

Vi fik så aftalt, at turen i morgen altså blev søen! Derefter lagde hun lige planer...så skal vi jo snart ud og fiske..så kan vi to sidde og hygge..mens drengene fanger aftensmaden...! Øh..okay...tror du ikke bare de sender os ud af båden for at fange de fisk..så de kan få ro..tror faktisk mænd gerne vil være fri for kvinder på fisketure. Men det mente hun bestemt ikke! Nå men da vi så drejede op ad Marks stigsvej..var Lynge ret stille..der var modvind og det gik op ad. Så var der lidt ro ha ha ha...

Sport
Løb
Starttid
03-07-2011 17:49
Distance
9.15 km
Varighed
50m:41s
Gns. hastighed
5:32 min/km
Max. hastighed
4:41 min/km
Kalorier
551 kcal
Højde
62 m / 109 m
Elevation
20 m ↑ / 20 m ↓

Fik hende så afleveret på hjemme adr..og hjem gik det så selv. Og føj hvor jeg svedte..det var så pokkers lummert...

Niels skal så prøve endomondo for første gang i aften..så spændt på at se om det virker for ham :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar