Sidevisninger i alt

onsdag den 13. juli 2011

En underlige mood dag...

Havde fornøjelse af Lynge på "hendes" faste rute i dag. Fik dum nok spurgt..hvilken vi skulle tage? Hun kiggede nærmest som om..vi har kun en rute, så hvad tror du?.
Der var en del der lige skulle indhentes..så der blev snakket ret meget. Og jo..det er faktisk bare dejligt at motionere for at motionere..og ikke at indhente sin egen skygge.
Men mit største dilemma var, at skulle nå at fortælle om den sublime weekend jeg har haft. For den lever jeg stadig højt på. Er virkelig skudt i Niels..busted!

Lynge og jeg fik hurtig lavet planer for vores "drenge"..og mentalt havde vi sendt dem ud og (..hæng fast..for det her er en verden jeg ikke kender meget til (endnu)) "Trolle"..mener jeg det hedder. En stressende form for fiskeri..med en pokkers masse stænger..dermed en masse lækker fisk til grillen..ville mine tanker så lede sig ind på.

Selvom der ikke var blevet løbet meget fra Lynges side på det sidste, var der faktisk ingen brok?? Hverken om tempo eller luften..eller mangel på samme! Da vi landede hjemme, og hun skulle høre km/tid, var hun lidt overrasket. Troede ikke hun kunne komme ned under 6 minutter mere..men det kunne jeg bestemt ikke se det store problem i.

Sport
Løb
Starttid
12-07-2011 17:46
Distance
7.78 km
Varighed
44m:46s
Gns. hastighed
5:45 min/km
Max. hastighed
4:46 min/km
Kalorier
468 kcal
Højde
55 m / 129 m
Elevation
83 m ↑ / 81 m ↓


Det var rigtig dejligt, at høre Lynge sige "hold fast en dejlig smilende fyr"..hun er ret sikker på han var et rigtig godt parti for både mig og pigerne. Og lige hvad vi har trængt til, efter et par år i cirkus. Han har bare den indre ro, der kan få den glade og positive stemning til at blomstre, pigerne er vilde med ham (og ikke mindst Ludvig) og nu ser vi rigtig meget frem til at se ham med datteren Maria. Nå..men jeg kunne jo blive ved..men..

At shoppe er nok det værste jeg ved..DOG er der lige et sted..hvor jeg har tålmodighed.. HP-grej.
Jeg havde lovet Per at tage ham med i HP-grej for at finde en god jakke. Ved jo den ikke bliver skiftet de næste mange år..så jeg måtte anbefale ham at sigte efter en der ikke kan slides op... haglöfs!! Ekspedienten blev ved med at stå og forklare mig om jakken..og da jeg uden tvivl ikke var den der var så svær at overtale til den kvalitet..måtte jeg sige.. "Per- jeg går lige her over på den anden side..det er dig der skal have jakke..og du ved hvad du skal bruge". Han endte så ud med en rigtig fed model! Rød..og nej, jeg valgte ikke farven, selvom jeg er forgabt i den røde farve de bruger i deres beklædning. Da Per var færdig med at shoppe, kørte han, da han skulle i Jysk, og jeg blev i biksen. Jeg ville så gerne vise Niels butikken, og sådan lige det første indtryk jeg fik, da jeg fortalte ham om den..var nok at han så den som en "lille biks med lille udvalg". Tror han blev noget overrasket. Positivt. Og kunne da høre han havde en del mere styr på de øvrige mærker de fører dernede end jeg.

Vi trillede så hjem, så jeg kunne komme ud og få noget motion. Skal jo holde formen, så Holstebroturen ikke tager pusten fra mig. Pigerne har haft en underlig dag..Maja lidt øv, da hun skulle have det sidste stik for livmoder halskræft..og Jaz en "wake-up" efter 3 år med kollegie og vildt liv..der pludselig var slut. Tror det hele ramte de to stakler i dag. Godt vi har lånt Ludvig, for hans charme kan ingen af pigerne stå for. Specielt da han virkelig havde set sig gal på de ledninger der stak ud af stukken i loftet, hvor der med tiden kommer en lampe. Hold da ferie han var gal! Ellers bliver den stakkels hund luftet x mange dagligt..så tror han snart skal have en ekstra blære indlagt for at kunne følge med.

Derefter var mad og tv-hygge...og sent i seng.....damn..vi bliver zombiér...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar