Sidevisninger i alt

mandag den 4. juli 2011

En træt lynge..

Fik aftalt med Lynge vi lige tog en lille tur i dag. Og det var vist godt nok den ikke var længere, for hun var bare træt. Dog skulle jeg lige lufte ideen om at tage Nørresø med i dag..men den var hun slet ikke med på. Og det var fair nok. Vi havde Per med..han løb dog 500 meter foran. Lynge og jeg var ret enige om han havde travlt med at komme hjem til dating ;)

Sport
Løb
Starttid
04-07-2011 17:32
Distance
7.59 km
Varighed
44m:56s
Gns. hastighed
5:55 min/km
Max. hastighed
4:37 min/km
Kalorier
457 kcal
Højde
53 m / 104 m
Elevation
42 m ↑ / 43 m ↓

Fik ellers nået en del i dag..både ude og inde. Så en kort tur var fint nok. Skal nu også være frisk til i morgen, da jeg får besøg af Niels..og planen er vi cykler en lille tur ud i det grønne. Hvis det regner..går vi en tur i Dollerup..så er dagen brugt fornuftigt :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar