Sidevisninger i alt

onsdag den 20. juli 2011

En ny rytter er skabt!

Så startede jeg på job igen efter 3 ugers ferie. Nok har jeg ikke været i sydens varme, men det betyder bestemt ikke at jeg har haft en kedelig ferie...faktisk den bedste ever! Pigerne har været i et fantastisk humør...og det fik lige et ekstra boost efter Niels og Ludvig gjorde deres entre i vores liv! Så alt i alt har jeg intet at klage over!

Startede så på job med advarsel fra Per..nok køre vi på halv kraft..bare ikke i ortopæd-gruppen. Og det kan jeg kun give ham ret i. Startede så også med at måtte byde ind på en ekstra senvagt pga sygemelding...og da Niels skulle tilbage til Holstebroegnen..Jaz skulle arbejde og Maja hos farmor..tjo så havde jeg svært ved at finde en grund til at sige nej. Så dagen i går blev ret laaaaaaaaaaaaaaaaang. Fik dog en sms fra Niels....at han godt nok gerne ville komme tilbage til Viborg..før aftalt. Og det er jo bare skønt. Han skrev så..at nu jeg gik glip af cykelturen til Holstebro som var planen, at jeg måtte tage ham med ud på en tur i dag. Nok var jeg lidt smadret fra senvagt og sen sengetid i går..men Niels holdte fast..og det var ski svært at sige nej..gider ik.. efter han skrev.."har lige lavet lidt mad, vi kan varme når vi kommer hjem".. For pokker..hvor er han skøn! Og det var så ikke bare "lidt mad", men lækre tærter! Den ene med spinat (wee) den anden med kantereller (mums altså! - Jaz er også ret solgt i de svampe).

Vi fik lige lavet et par gøremål..og så måtte jeg hive ham med til Dollerup igen..denne gang med km-bakken. Jeg kan jo kun sige der bestemt er talent at spore, og helt sikkert rart at cykle med ham. Der er ingen konkurrence, andet end med ham selv, og det er bestemt motiverende for at jeg gerne vil have ham med. Han er helt sikkert ved at være "mør" til at kunne se det som en bi-sport til alt andet han har gang i! Tak for turen!! En fornøjelse!

Vi går så og glæder os til en kæresteweekend..og må sige vi får lagt planer. Eller Niels gør. Jeg troede jeg var en planlægger..men nej..overmanden er mødt. Jeg troede han var til primitive ture..ha ha..jow jow..her er et eksempel på forskelligheder.. Niels siger..hva ska vi ha med..?
Heidi siger.. "en pakke flutes med skæreost..og pulverkaffe..så er det vist fint..så kan vi tage et par dåser makrelsalat og torskerog med..og et par rugbrødsskiver.."..

Niels..."kaffe..pulver har jeg..til cacao- cappuccino-expresso..og bailey..mad..jamen vi skal have noget til pandekager, og kød og.... !"

Taler vi samme sprog? Han klare sig ALDRIG i ødemarken i det svenske højland..uden min hjælp. Faktisk er han mere bekymret (læs pyldret) over vejret end jeg er!

Håber at kunne fortælle en del mere når vi kommer hjem. Pt..er min glæde bare stor..backgammon er købt..maangler bare to pandelamper for at se total-campist-agtig udd..he he..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar